29 Haziran 2010 Salı

Tanışma :)


Merhaba arkadaşlar!
Aranıza yeni katılmış biri olarak ilk etap da kendimi tanıtayım ne dersiniz ? :)
Çekirdek bir ailenin 3. çocuğuyum benden büyük iki abim ve bir kardeşim var... İçlerinde sadece ben memleketimiz olan Amasya doğumluyum.. Sporcu (
güreş) bir aileden geliyorum bu yüzden bir çok il,ilçe gezdik İstanbul, Ankara,Kocaeli ve son olarak Gebze. Sölediğim gibi sporcu bir aile olmamızdan dolayı güreşe yönelmem çok da uzun sürmedi babam ve abimler gibi bende güreşe merak sardım ve kendimi üzerine emek diye üzerine ter akıtılan mindere attım ilk zamanlar çok eğlenceli gibi görünsede çok zor bir meslek olduğunu ilerki yaşlarda öğrendim.Bende bir tutku olan bu spor kulübümüzün kapanmasıyla son buldu ve bende kendimi eğitime tekrar yönelttim iki sene dersane sonun da kendimi Afyon Kocatepe Üniversitesi'nde buldum :). İki senedir eğitimime devam ediyorum...

Ve artık kıramayacağım bir dostum vasıtasıyla aranızdayım...

3 yorum:

Oldukca.com dedi ki...

Hoşgeldin :)

Selin dedi ki...

hoşgeldiniz...

SRD dedi ki...

kardeş hoşgeldin inşallah iyi vakit geçirirsin

Yorum Gönder