1 Temmuz 2010 Perşembe

02124440900 - Telefon Sapığı

0212 444 0 900 Bu numara beni ilk aradığında sonunun 0900 olması manidar geldi haliyle bakmadım , ama merak ettim ve numarayı Google a yazdım ve bir çok kişiyi arayan bu numaranın Finans Bank a ait olduğunu öğrendim. Buraya kadar her şey normal. Bir zaman sonra ayni numara aradı , efendim diyerek açtım telefonu ,ama karşı taraftan ses gelmedi.Telefonu kapattım akşam üzeri gene ayni numara aradı ve konuşmadı , günde bir kaç kez aranıyorum ...İlk kez bir banka bana telefon sapıklığı yapıyor.  
02124440900

11 yorum:

Selin dedi ki...

banka olarak ilk ama daha önce sapığın olmuş yani :):):)

Oldukca.com dedi ki...

yanii evet :)

cuhadar dedi ki...

Zuhaha koca banka sapıklık yapmaya başlamış. Bir ara digitürk bıktırmıştı beni. Ama kim olduklarını bilince direk sapık diye etiketlemedim

mukaddes dedi ki...

heheh süper bi anlatım ya :D

Anonymous dedi ki...

bugün (24.08.2010 Salı ).Bir bey beni bu numaradan ( 0 212 444 0 900'dan ) arayıp, özel müşterilerine uygun çabukkredi verdiklerini söyledi. Kredi ihtiyacım yok dedim. .........bu arada söylediklerini bulunduğum ortamdaki gürültüden dolayı anlayamadım. Görüşmelerimiz kalite standartları gereği kayıt altına alınacağından doğum yerinizi alabilirmiyim (ben tereddütlü şekilde ...ilçe adını söyledim ... ili söylemek istemedim, acelesi varmış gibi davranarak ısrarla ve gergin ses tonuyla il adını istedi. "Beyefendi ben kredi istemiyorumki " dedim. Gürültüden anlayamadığım ........hızlı bir şekilde söylendi, neyse isteksizce ili söyledim. Kredi hesabınıza aktarılacak deyince sinirlenip "beyefendi ben kredi istemediğimi söylüyorum siz hala kredi vermekten söz ediyorsunuz" dediğimde telefonu yüzüme kapatıverdi. Nereden aradığını anlayamamıştım.Bu tavrının üzerine merak ettim ve numarayı "Google" a yazdım ve bu siteyi gördüm,yazma gereği duydum.

Anonymous dedi ki...

en aptalca iş yapan bankaaaa finans bank

Anonymous dedi ki...

SELAMLAR
FİNANS BANKIN BİR SAPIKLIGIDA BANA İDİ.
KIZ ARKADAŞIMIN İŞ YERİNDE TAM KARŞISINDA OTURURKEN
TELEFONUMU ARAYAN FINANSBANK MÜŞ. HİZM. BİR BAYAN (TEBRİKLER BARIŞ BEY 5BİN LİRA PARA KAZANDINIZ ) DEDİ EGER PARAYI ALMAK İSTİYORSAM KREDİ KARTI HESABIMA HEMEN YATIRACAKMIŞ.
NASIL OLDU DİYE SORDUM
LAFI ÇEVİRİYOR VE
BANA KREDİ ÇIKTIGINI EGER KABUL EDERSEM HEMEN HESABA AKTARACAGINI SÖYLEDİ.
İHTİYACIM OLMADIGINI İLGİSİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR ETTİGİMİ BİLDİRİP KAPATMAYA YÖNELİYORUM
ANCAK

BAYANIN İSRARI ŞAŞIRTTI
BANA (SİZ YİNEDE KABUL EDİN AYLIK ŞU TAKSİTLERLE KARTINIZA ÖDEME YAPIN BELKİ LAZI OLUR) DEDİ.
GEREK DUYMADIGIMI DEFALARCA DEDİM İSRARININ SONUNDA ENSON
(BARIŞ BEY BENCE ALIN BELKİ KARARINIZ DEGİŞİR TATİLE ÇIKAR ORADA 5 BİN LİRANIZI HARCARSINIZ DEDİ) YAKLAŞIK 7 DAKİKA SÜREN KONUŞMAMIZIN SON CÜMLELERİNDE BENDE LAFI KOYDUM. (BAKIN ... HANIM BEN BU KREDİYİ ALACAGIM ANCAK BİR ŞARTLA DEDİM, BU PARAYI İKİMİZ BİRLİKTE SON KURUŞUNA KADAR O TATİL YERİNDE HARCAYACAGIZ VE SON KURUŞU KALANA KADAR YANIMDAN AYRILMAYACAKSINIZ DEDİM)
BAYAN; (GÖRÜŞMEMİZ KAYIT OLUYOR ) DEDİ OLSUN DEDİM ŞAHİDİMİZ OLUR DEDİM.
HİZMETLİ ARKADAŞ TELEFONU TEŞEKKÜRLE KAPATTI.

Anonymous dedi ki...

sapığa sapıklık yaparak değişikbi yöntemle kurtulmuşsun D::D

SonKralice dedi ki...

keske benide arayip sapiklik yapsalar

telefonda gegirip dururum muhahahaha

Anonymous dedi ki...

yokya artık :S

zeynep dedi ki...

0900 :)))

Yorum Gönder