25 Temmuz 2010 Pazar

12 Eylül - Referandum


12 Eylül 2010 tarihinde anayasa değişiklik paketi halka soruluyor. Halkın önünde üç seçenek var ve kafalar gerçekten karışık. Evet mi , hayır mı ? yoksa boykot mu ?
   Evet veya hayır diyenleri anlarım ama Boykot edenleri yani Barış ve Demokrasi Partisi (BDP) i anlamak gerçekten zor.
Hem ülke hakkında söz sahibi olmak isteyeceksiniz ve fikriniz alınmak istendiğinde boykot edeceksiniz , saçmalıktan başka bir şey değil bence bu davranış. Umarım ülkemiz için hayırlısın ne olacaksa sandıktan o çıksın.
Referandum

3 yorum:

Akın dedi ki...

aynen öyle kardeşim

Selin dedi ki...

EVET !!!

Anonymous dedi ki...

Yeni bir referandum anketi başladı.. 12 Eylül'e sayılı günler kala başlayan bu anketin gerçek referandum sonuçları ile paralellik göstereceğini düşünüyorum.. Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak?

Yorum Gönder