30 Haziran 2010 Çarşamba

Neden zengin çocukları şehit olmuyor?

Bu haberdeki sorunun cevabını zaman zaman hepimiz merak etmişizdir . Bu haberi diyorum çünkü konuyu bir haber sitesinde gördüm.
Haberde mehmetciğe görev dağılımında ayrımcılık mı yapılıyor diye bir soruda gündeme getirilmiş .
Sistem nasıl oluyor nasıl belirleniyor bilgimiz yok elbette ama ortada ki gerçek bu yazının başlığında . Evet eğitimli zengin cocukları kısa dönem yapıyor belki bu onların riskini azaltıyor , pardon azaltıyor dedim sıfır ben hiç bir bakanın, iş adamının , millet vekilinin çocuğunun şehit olduğunu görmedim , duymadım . Varsa gören , duyan paylaşsın bilmek isterim.
Vatanı her şey bildik , namus bildik , vatana dil uzatıldığında namussumuza dil uzatılmış saydık.Bu yüzdende herkes kendi namussu için , sadece zorunlu oldugu için değil evet vatan borcunu , namus borcunu ödüyor.
Ama haberdede bahsedildiği gibi ayağında terliğiyle Ayşe teyzenin , yırtık ayakkabısıyla Mehmet amcanın, göz yaşları herzaman bize bu yazının başlığındaki soruyu hatırlatacak gibi...

3 yorum:

Vatandaş Ahmet dedi ki...

Para var huzur var diyorlarya kardeşim işte o hesap buda ...

Anonymous dedi ki...

katılıyorum

Anonymous dedi ki...

Örnek: Recep Tayyip Erdoğanın oğlu Burak.

Yorum Gönder