27 Eylül 2010 Pazartesi

Uyumak istiyorum...

Uyumak istiyorum sadece uyumak ama olmuyor sen geliyorsun aklıma canacıtıcı sözlerin sonra gülen yüzün geliyor aklıma bende tebessümlekarşılık veriyorum sanki karşımda oturmuş gülüyormuşsun gibi sonra beniöptüğün son akşam geliyor aklıma içime bişiler oluyor hem iyi hem kötüüzülüyorum eskiye dönüp hatalarımı, yanlışlarımı düzeltmek istiyorumama olmaz! Olamaz biliyorum benimkide hayal işte…! Gerçekleşmesini herşeyden çok istediğim ama imkânsız olan bir hayal ne kadarda kendimiaffettirmeye çalışsam nafile affetmezsin…! Hep beni bırakma dediğimde“bırakmam” diyorsun ewet şimdi iyiyiz konuşuyoruz ya ilerde ne olacak?Düşünüyorum bana döner mi? yeniden olur mu? Yoksa isim olarakkalırmıyım aklında ya da ismini bile hatırlamadığın birkaç aylıkçocukluk aşkımı…? Beni böyle hatırlıyıcaksan hiç hatırlama daha iyibeni hep gülen yüzümle hatırla , ismimle hatırla,sana nasıl kalbiminiçinden en içinden aşkım dememle hatırla ve unutma yaşananları bizolduğumuz günleri…. Birbirimize AŞIK olduğumuz günleri….!!



Yazan :  <3 j€yd@ sSİmG€ <3 Tarih : 02.06.2009

4 yorum:

Ahmet dedi ki...

çok güzel <3

mehtap dedi ki...

tamda benim duygularımı ifade ediyor :)

Anonymous dedi ki...

uyutmayanlarrrrrr utansınnn !

Anonymous dedi ki...

kimsin kızım sen :D

Yorum Gönder