17 Kasım 2010 Çarşamba

Misyonerler Her Yerde

Bir tanrı var mı ? başlığı altında ki açıklamada "Tanrı'ya inanmak için açık ve sade altı farklı sebep" yazan bir reklam gördüm , bağlantıya tıkladığımda beni ,içerisinde bir çok makalenin yer aldığı kampusweb.com isimli siteye götürdü . 
Makalelerin profesyonelce yazıldığı belliydi , ilk başta bütün iyi niyetimle bir makaleyi okudum, daha sonra gözüm sol menüdeki "Kutsal Kitap, Ve İsa ? " bağlantılarına takıldı . Kutsal kitap bağlantısına tıkladım.Karşıma gelen sayfada İncil'in bölümlerini seçip okuyabileceğim seçenekler vardı . Sitenin ve reklamların amacını anlamıştım. 
    Herkes istediği şeye inanmakta özgürdür ama bu şekilde , sinsice din reklamı , din satışı  ya da şöyle söyleyeyim din pazarlanması ,doğru değil .
Birilerinin bize hala salyangoz mu satmaya çalışıyor ? 

3 yorum:

murat dedi ki...

şerefsizler...!

serbest kürsü dedi ki...

din istismarcılarına geçit vermemeliyiz.

Anonymous dedi ki...

Burası bir orman.Yıla da çıyan da aslan da salyangozda olacak.Sen dön kendine bak aslanmısın o zaman salyangoz sana zarar veremez.Müslüman salyangozu tanır,müslüman olmayı beceremediysen salyongoz sana afiyet olsun.Bundan sonra gideceğin durak sırasıyla çakal-yılan-ayı-domuz olacaktır.Hayırlı yolculuklar.Salyangoz da bu ormanın bir zenginliğidir bıçağı alıp hemen koşmayın

Yorum Gönder