10 Ekim 2010 Pazar

Özledim.!


   Seninle  geçen  güzel günlerimi özledim.seni seyretmeyi özledim.seninle gözgöze gelemyi özledim.elini tutmayi özledim.sarilmayi özledim.en kötüsüde SENİ ÖZLEDİM. biliyorum birdaha gelmicek o günler dün tam 1 ay olmustu  çikmaya basliyali biliyorum az zaman olmustu ama yinede canim acıdı be esmer  yarim.canimi acitmayi basardin beni üzmeyi basardin.ben seni gerçekten severken sen beni seirtimdan  vurdun beni sevmeyi becermedin benim olmayi beceremedin karicim demeni özledim. O tatli gülüsünü özledim  sen bulusmak istemesende ben seninle bulusmayi özledim.sen beni sevmesende ben seni sevmeyi özledim.biraktim artik kendimi,sevige inancimi yitirdim kimseye bisi hissetmiyorum kalbim yoruldu artik ve kimsenin benden hoslandigina beni sevdigine inanmiyorumson kandirisindi bu sondu bu SON.!gelmesende canim acimaz artik beklemiyoum bana dönmeni,beni sevmeni çünkü biliyorum artik sevmedigini sevmesende olur be esmer yarim.! Sana son bir söz verdigin sözleri tut esmer yarim.! 


 O7.1o.2o1o
Ceyda Simge Taşdemir

2 yorum:

BOBO'S dedi ki...

yazık ya :S

Anonymous dedi ki...

yaramı deştiniz len :(

Yorum Gönder